Lifestyle

KEVYEN VIIKON 5 PARASTA ASIAA

Meillä on sairasteltu viimeaikoina paljon. Itse olen välttynyt taudeilta mutta pikkuneiti ja mieheni ovat sairastelleet jatkuvasti. Tämäkin viikko on mennyt melkein kokonaan sisällä leikkien.  Meillä on myös nukuttu viimeisen parin viikon aikana äärimmäisen huonosti, joten olen itsekin ollut todella väsynyt.

Tällä viikolla olen myös pitänyt treeneistä kevyttä viikkoa. Yleensä kevyt viikko tarkoittaa minulle sitä, että salilla painot tiputetaan ainakin puoleen ja voin treenailla vähän vapaammin kaikkea muuta mitä mieleni tekee. Viime viikolla tein viimeiset maastavetosarjat sadalla kilolla, joten nyt paino olisi tangossa viitisenkymmentä. Tosiaan, treenisuunnitelmassa tämä viikko oli merkattu kevyeksi viikoksi, joten väsymys ja sairastelujakso ei olisi paremmin voinut sattua. Olen huoletta ollut treenaamatta ja keskittynyt lepäämiseen (nukkumiseen) silloin kun voin. Olen käynyt kerran painimassa, kerran puntilla ja tehnyt kerran kotitreenin. Kevyeen viikkoon olisi mielestäni hyvä ujuttaa vaikka lenkkejä ym. enemmän, mutta ne ovat nyt jääneet väliin. Koska täällä sisällä ollaan kökitty, niin ajattelin kertoa teille viisi parasta asiaa arjessani juuri nyt!

img_0789

img_20170211_164200

1.Kiireettömät aamut

Vaikka välillä tuntuu että seinät kaatuu päälle, niin minä nautin kotona olemisesta. Siitä ettei herätessä ole kiire minnekään, vaan voimme tytön kanssa heräillä rauhassa, halia ja kikatella yökkäreissä juuri niin pitkään kuin itse haluamme.

2. Aamukahvi

Rakas aviomieheni keittää minulle joka aamu kahvit. Kahvin tuoksu odottaa minua kun kömmimme tytön kanssa alakertaan. Tämä on se pieni arjen asia, mitä arvostan suuresti!

3. Tulppaanit

Toivoa keväästä ja kauneutta kotiin antaa tulppaanit. Ihanaa kun ne tulevat kauppoihin myyntiin niin värikkäinä ja pirteinä. Rakastan tulppaaneja!

4. Aurinko

Viime viikkojen aikana on ollut mahtavia ilmoja. Aurinko paistaa, linnut laulaa, keho ja mieli tuntuu heti virkeämmiltä. On mukava mennä ulos kävelemään ja leikkimään kun ei ole vain harmaata ja pimeää. Päiväkin alkaa pidentymään, kyllä se kesä sieltä vielä tulee! 🙂

5. Lapseni nauru

Tämä on kuitenkin ehkä paras kaikista. Vaikka tyttö on ollut kipeänä ja kiukutellut ja minä olen vaeltanut zombina väsymyksestä, niin kaikki unohtuu kun tyttömme alkaa nauramaan. Heleää, aitoa, ihanaa pienen lapsen naurua joka on silkkaa riemua täynnä. Alkaa itseäkin hymyilyttämään ja naurattamaan.

Mikä teidän päivissänne/viikossanne on parasta?

img_0801

Leave a Reply

