Lifestyle

MITÄ HALUAISIN TÄNÄÄN KERTOA…

Haluaisin kertoa että minulla on tällä hetkellä vaikeaa. Haluaisin kertoa, että vaadin itseltäni liikaa ja olen jatkuvasti pettynyt itseeni. Haluaisin kertoa että liian moni asia turhauttaa ja ahdistaa. Haluaisin kertoa, että vaikka olen ystävien ympäröimänä niin tunnen itseni usein äärettömän yksinäiseksi ja surulliseksi. Haluaisin myös kertoa, että ystävieni kanssa vietetty aika on minulle todella tärkeää ja ihanaa, ja että hymyni on kuitenkin aito.

Haluaisin kertoa että bjj on ihan perseestä. Ja samalla parasta ikinä. Haluaisin kertoa kuinka turhautunut olen itseeni, kuinka hitaasti opin, kuinka minua harmittaa treenien jälkeen. Kuinka minua kaduttaa että olen ilmoittautunut kisoihin jotka ovat viikon päästä. Haluaisin myös kertoa että useimmiten treenien jälkeen olen kuitenkin onnellinen. Että tiedän, ettei oppimista voi pakottaa ja että minun täytyy vain uskoa itseeni niin kehityn kyllä. Ja että ennenkaikkea nautin suunnattomasti lukkopainista ja jiujitsuilusta, eikä ne oikeasti ole niin perseestä.

Haluaisin kertoa että meillä on kotona kaikki hyvin, vaikka meillä menee huonommin kuin koskaan. Haluaisin kertoa että tästä selvitään, vaikka usko horjuu. Että rakastan miestäni edelleen lujasti, vaikka joskus tuntuu ettei se riitä. Haluaisin kertoa miten väsynyt olen siihen, että minun pitäisi olla täydellinen kaikessa. Haluaisin kertoa, kuinka inhottavaa on, kun muut tulevat kertomaan mitä minun pitäisi tehdä.

Haluaisin kertoa kuinka hauskaa minulla ja ystävälläni oli pari iltaa sitten kun lähettelimme toisillemme videopätkiä bilevalmistautumisen aikana, ja että nauroin niin paljon että meinasin pissata housuun. Ja kuinka meillä on ajatus perustaa yhteinen vlogi. Haluaisin kertoa että rakastan kaikkia ystäviäni yli kaiken ja että tekisin heidän puolestaan mitä tahansa.

Haluaisin kertoa miten paljon minua pelottaa se minkälaiseksi olen muuttunut, millaiset suojamuurit olen rakentanut ympärilleni, ja että oikeasti haluaisin vain, että joku pitäisi minua sylissä ja antaisi minun itkeä. Haluan kertoa että minullakin on tunteet, minullakin on heikkoja hetkiä. Haluaisin kertoa, että en ole mikään sylkykuppi, että minua satuttaa tietyt asiat mitä minulle sanotaan. Haluaisin kertoa, että olisi kiva jos minuakin joskus pidettäisiin naisena jolle voi avata oven, ja joka tykkää kauniista jutuista. Haluan kertoa että joskus niinkin tapahtuu.

Haluaisin kertoa että katsoin eilen peiliin ja itkin. Että ajattelin liikaa huonoja asioita itsestäni. Haluaisin kertoa, että tänään olen katsonut peiliin enkä itkenyt ja että tänään olen myös nauranut. Haluaisin kertoa että minulla on niin kova ikävä lastani että rintaa puristaa, ja että näen hänet huomenna.

Haluan kertoa että tänään kun kävimme ulkona syömässä, kaikki tuntui taas hyvältä. Että vaikka haluaisin kertoa teille nämä asiat ja paljon muitakin asioita joita mielessäni liikkuu, niin kuitenkin haluan toivottaa vain kaikille hyvää ja rentouttavaa pääsiäisen jatkoa! ❤

img_9501

Leave a Reply

