Lifestyle

AIKUISTEN KAVERIKIRJA

Muistatteko kun ala-asteella kiersivät useat ystäväkirjat ja slämyt, niitä oli aina niin kiva täyttää! Olen bongaillut useasta blogista tällaisen hauskan Aikuisten kaverikirja – aiheisen postauksen, joten ajattelin itsekin toteuttaa sellaisen. 🙂

IMG_9604

Nimeni on: Jenni
Jotkut tosin kutsuvat minua: Jenniksi. Minulla ei ole koskaan ollut lempinimeä. Hetkinen! Raskauden aikana minua kutsuttiin mamiksi. 😀
Olen syntynyt vuonna: 1986
Lapsuuskotini langallinen numero: 2715643
Pienenä olin varma, että minusta tulee isona: Asianajaja, poliisi tai sotilas (?!).
Mutta isona minusta tulikin: No siis isoa minusta ei ole vielä tullut enkä vieläkään tiedä mitä haluaisin isona tehdä, mutta tällä hetkellä olen sosiaaliohjaaja.
Täydellinen puoliso: Löytyykin tuosta vierestä, eli on hauska, luotettava ja yhtä hurahtanut liikkumiseen kuin minä. Täytyy myös olla pitkäpinnainen ja ymmärtää mun ihmeellisiä juttuja, kuivakkaa huumorintajua ja järjettömän lyhyttä pinnaa (YES I’m working on it..).
Itsehän olen täydellinen, mutta exieni mielestä saatan olla: Räjähdysherkkä ja päättämätön.
Jos saisin lisää tunteja vuorokauteen: Tapaisin enemmän ystäviä ja perhettä, lukisin, treenaisin ja ihan vaan laiskottelisin enemmän.
Harrastan nyt: Brasilian jiujitsua (BJJ), lukkopainia ja satunnaista punttailua.
Parin lasillisen jälkeen perjantai-iltana kuuntelen Spotifystä: Kuuntelen musiikkia aina fiiliksen mukaan, rokkia, poppia, räppiä, balladeja… Ihan millä tuulella satun juuri sinä perjantai-iltana olemaan. 🙂
Noloin teeveeohjelma josta pidän: Temptation Island
Bravuurini keittiössä (viinin lipittämistä ei lasketa): Hmm vuohenjuustokana ja vihannekset.
Melkein hävettää kertoa, mutta itken aina kun: Olen onnellinen, surullinen, liikuttunut, väsynyt, pirteä, kun katson telkkaria, kun luen.. Itken aina. Olen kauhea itkupilli. En voi sille mitään.
Lapsuuteni lempilelu: Turtlesit!!
Lempilelu nykyään: Tekisi mieli vastata jotain rivoa, mutta oikeasti lempileluni on hammassuojat. Ja puhelin.
Salainen paheeni: Robin ja Antti Tuisku. Tai eivät ne kovin salaisia paheita ole. 😀
Eikun se ihan oikea salainen paheeni: Karkki. No eipä tämäkään kauhean salainen pahe ole.
Viisaus, jonka olen tähän mennessä olen oppinut: Asioilla on tapana järjestyä.
Tuliko esille mitään uutta minusta? Vastailkaahan muutkin näihin kysymyksiin joko tähän kommenttiboksiin tai Facebookiin, olisi kiva lukea muidenkin vastauksia! 🙂 Niin ja minäpä haastan kaikki bloggaajat jotka tämän lukee, toteuttamaan Aikuisten kaverikirja – postauksen! 🙂
IMG_9650
Leave a Reply

